Doe mee met GroenLinks Hilversum
Doe mee!

Help jij ons Hilversum veranderen? Word dan actief! Of je nu veel of weinig tijd hebt: er is altijd iets te doen. Binnen het bestuur van de afdeling, als ondersteuning van de raadsleden binnen de fractie of bij de campagne.

Campagne

De komende periode staat in de teken van gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018. Doe mee met de eindsprint, met jouw hulp maken wij Hilversum duurzaam, zorgzaam en levendig!

Met een sterk GroenLinks kunnen we Nederland veranderen. Daarvoor hebben we jouw hulp nodig en dat kan op allerlei manieren. Heb je maar weining tijd? Dan kun je ons al helpen door zo af en toe berichten van GroenLinks te delen op social media. Heb zo af en toe wel een uurtje beschikbaar? Dan kun meedoen met flyer-acties, folders of poster rondbrengen of andere belangrijke taken. Heb je meer tijd? Heb je interesse om bij te dragen aan de campagne? Stuur dan een mail aan de campagneleider: Jos van Drogen.

Bestuur of fractie

Het bestuur van de afdeling zorgt er voor dat GroenLinks een levende, actieve partij blijft. Binnen het bestuur wordt nog gezocht naar een bestuurslid dat zich specifiek wil richten op het activeren van leden en sympatisanten. Heb je interesse? Neem dan contact op met de secretaris: Mounir Fattal.

De actieve politiek wordt bedreven vanuit de fracties. In Hilversum heeft GroenLinks twee raadsleden. Zij worden ondersteund door drie fractiemedewerkers. Wil jij ook fractiemedewerker worden of wil je inhoudelijk bijdragen aan de GroenLinkse politiek in Hilversum? Neem dan contact op met onze fractievoorzitter Jan Kastje.

In Wijdemeren vormt GroenLinks samen met de PvdA een fractie. Namens GroenLinks is Stan Poels raadslid en teven voorzitter van deze gesamenlijke fractie. Wil je in Wijdemeren actief worden binnen de gemeentepolitiek? Neem dan contact met hem op.