Doe mee

Help jij ons mee om Nederland te veranderen? Word dan actief! Of je nu veel of weinig tijd hebt: er is altijd iets te doen. Binnen het bestuur van de afdeling, als ondersteuning van de raadsleden binnen de fractie of bij de campagne. Heb je geen tijd? Dan kun je ons ook al helpen met een (kleine) financiële bijdrage.

Campagne
De komende periode staat in de teken van verkiezingen: de Tweede Kamerverkiezingen in 2017 en de gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Met een sterk GroenLinks kunnen we Nederland veranderen. Daarvoor hebben we jouw hulp nodig en dat kan op allerlei manieren. Heb je maar weining tijd? Dan kun je ons al helpen door zo af en toe berichten van GroenLinks te delen op social media. Heb zo af en toe wel een uurtje beschikbaar? Dan kun meedoen met flyer-acties, folders of poster rondbrengen of andere hand-en-span diensten. Heb je meer tijd? Meld je dan aan voor het campagneteam. Samen gaan we locaal invulling geven aan de landelijke campagne en ook de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen opzetten. Een mooie uitdaging voor mensen die lekker cratief bezig willen zijn! Heb je interesse om bij te dragen aan de campagne? Stuur dan een mail aan de campagneleider: Jos van Drogen

Bestuur of fractie
Het bestuur van de afdeling zorgt er voor dat GroenLinks een levende, actieve partij blijft. Binnen het bestuur wordt nog gezocht naar een bestuurslid dat zich specifiek wil richten op het activeren van leden en sympatisanten. Heb je interesse? Neem dan contact op met de secretaris: Mounir Fattal. De actieve politiek wordt bedreven vanuit de fracties. In Hilversum heeft GroenLinks twee raadsleden. Zij worden ondersteund door 3 fractiemedewerkers. Wil jij ook fractiemedewerker worden of wil je inhoudelijk bijdragen aan de GroenLinks-politiek in Hilversum? Neem dan contact op met onze fractievoorzitter Jan Kastje. In Wijdemeren vormt GroenLinks samen met de PvdA een fractie. Namens GroenLinks is Stan Poels raadslid en teven voorzitter van deze gesamenlijke fractie. Wil je in Wijdemeren actief worden binnen de gemeentepolitiek? Neem dan contact met hem op.