Doe mee met GroenLinks Hilversum
Doe mee!

Help jij ons Hilversum veranderen? Word dan actief! Of je nu veel of weinig tijd hebt: er is altijd iets te doen. Binnen het bestuur van de afdeling, als ondersteuning van de raadsleden binnen de fractie of bij de campagne.

Campagne

Met een sterk GroenLinks kunnen we Nederland veranderen. Daarvoor hebben we jouw hulp nodig en dat kan op allerlei manieren. Heb je maar weining tijd? Dan kun je ons al helpen door zo af en toe berichten van GroenLinks te delen op social media.

Tussen verkiezingscampagnes door houdt de Permanente Campagnecommissie zich bezig met de organisatie van activiteiten en acties voor de zichtbaarheid van GroenLinks in Hilversum. Iedereen die geïnteresseerd is, is welkom om aan te schuiven bij onze maandelijkse vergadering. Wil je een keertje langskomen, wil je meer weten of heb je andere vragen? Stuur dan een mail aan de campagneleider: Jos van Drogen

Bestuur of fractie

Het bestuur van de afdeling zorgt er voor dat GroenLinks een levendige, actieve partij blijft. Wil je meer weten of heb je vragen aan het bestuur? Neem dan contact op met secretaris Mounir Fattal.

Naast de bestuurderstaken van onze wethouder, wordt de actieve politiek bedreven vanuit de fracties. In Hilversum heeft GroenLinks vijf raadsleden. Zij worden ondersteund door één fractiemedewerker. Wil jij ook fractiemedewerker worden of wil je inhoudelijk bijdragen aan de GroenLinkse politiek in Hilversum? Neem dan contact op met onze fractievoorzitter Marleen Remmers.

In Wijdemeren vormt GroenLinks samen met de PvdA een fractie. Namens GroenLinks is Stan Poels raadslid. Wil je in Wijdemeren actief worden binnen de gemeentepolitiek? Neem dan contact met hem op.