Uitgelicht

Onze campagnes zijn gebaseerd op een simpel idee: Nederland veranderen doe je niet alleen. Nu hebben we jou nodig om als organiser verder te bouwen aan deze beweging.

Een organiser is een ambassadeur voor GroenLinks in Hilversum. Je bouwt een campagneorganisatie op grassroots-niveau en rekruteert en traint vrijwilligers om samen langs de deuren te gaan. Daarmee zorg je niet alleen voor een hoge opkomst bij de verkiezingen, maar verbind je ook Nederlanders van verschillende achtergronden. Zo maak je het verschil in je eigen gemeenschap.

Wat doe je als organiser?

• Je bouwt een team van vrijwilligers en organiseert campagneactiviteiten om met ze langs de deuren te gaan
  • Je werkt intensief samen met de lokale afdeling van GroenLinks
  • Je praat niet alleen over verandering: jij brengt verandering

Wat vragen wij?

• Je hebt hart voor onze zaak en idealen
  • Je kunt mensen motiveren, aansturen en organiseren, zowel face-to-face als online
  • Je bent communicatief vaardig en flexibel inzetbaar
  • Je bent beschikbaar op veel zaterdagmiddagen in de komende maanden, met name in februari, maart en mei 2019
  • Commitment t/m mei 2019 of langer

Wat bieden wij?

• Een unieke kans om ervaring op te doen in de meest innovatieve campagne van Nederland
  • Een mooie mogelijkheid om veel mensen te leren kennen en jouw netwerk binnen GroenLinks uit te bouwen
  • Een leuke manier om tijdens huis-aan-huis-acties jouw eigen stad beter te leren kennen
  • Een trainingen over grassroots campagnevoeren
  • Begeleiding en coördinatie vanuit het Landelijk Bureau
  • Een platform om met andere organisers te communiceren en van elkaar te leren
  • Een heerlijk gevoel na elke verkiezingsoverwinning

Geïnteresseerd? Meld je aan vóór 1 januari 2019!

App "HILVERSUM AAN" naar 06 53195734 en sluit je aan! Als apptivist krijg je als eerste het allerlaatste nieuws en houden we je op de hoogte van onze acties. Meer vragen worden hieronder beantwoord.

Wat doen jullie met mijn data?

Wij slaan alleen jullie contactgegevens op om berichten te versturen en koppelen dit niet aan andere databestanden. Wil je meer privacy bij het gebruik van Whatsapp dan raden we jullie vooral deze korte handleiding aan. Wij delen deze data nooit met anderen.

Hoe meld ik mij weer af?

Heel gemakkelijk, je stuurt de woorden 'Hilversum uit' naar het nummer en je staat niet meer op de lijst.

Zit ik nu in een WhatsApp-groep?

Nee, wij maken gebruik van een zogenaamde broadcastlist. Dit betekent dat het éénrichtingsverkeer is en niemand anders ziet dat jij in deze lijst staat.

Waarom gebruiken jullie WhatsApp?

We maken gebruik van Whatsapp om jullie snel nieuwtjes over de campagne, exclusief achter-de-schermen beeldmateriaal en allerlei andere content te kunnen sturen. Door gebruik te maken van Whatsapp houden we het simpel, snel en vertrouwd.

Ik zoek meer informatie over WhatsApp

Op de Nederlandse website van Whatsapp kun je meer informatie vinden