Uitgelicht

Provinciehuis Paviljoen Welgelegen in Haarlem

Na het succes van de afgelopen twee verkiezingen gaat GroenLinks door met de verandering: op 20 maart 2019 gaan we naar de stembus voor de Provinciale Staten. Ben jij enthousiast om je in te zetten voor Noord-Holland? Stel je dan nu kandidaat! Alle informatie en de procedure vind je op deze pagina.

Lees dan in de bijlage de profielschets voor beide functies, vul het bewilligingsformulier, het integriteitsformulier én het kandidaatstellingsformulier in en voeg daar je CV en eventuele uitgebreidere motivatie bij. Ook mensen die alleen interesse hebben in een functie als gedeputeerde kunnen zich melden, daarover doet de kandidatencommissie een (vertrouwelijke) voordracht richting de nieuwe fractie.

Ken je zelf iemand van wie je vindt dat hij of zij geschikt is voor het werk in de Staten, deel dan deze pagina en moedig een sollicitatie aan. Heb je liever dat wij als kandidatencommissie deze persoon gaan scouten? Mail ons dan de contactgegevens van diegene, begeleid door een kort schrijven met aanbeveling.

Procedure
De kandidatencommissie neemt enkel sollicitaties in overweging die gepaard gaan met de correct en volledig ingevulde en aangeleverde formulieren zoals die zijn voorgeschreven. Helaas moeten we streng zijn, onvolledigheid betekent niet meedoen in de rest van het proces. Drie formulieren lijkt misschien wat veel, maar daarmee hebben wij ook direct alle informatie die relevant is en dat scheelt ook kandidaten later weer werk. Lees ze goed door en vul ze in (klik in Word op 'beeld' om de formulieren te kunnen bewerken).

De deadline voor aanmelden is 15 juli. Eind augustus en september zullen de gesprekken met kandidaten plaatsvinden. De kandidatencommissie maakt zo spoedig mogelijk de gespreksdata aan de aanmelders bekend. Mocht je nu al weten bepaalde dag(del)en in voornoemde periode echt niet te kunnen, laat het ons dan weten.

De sollicitaties kunnen vergezeld door de relevante formulieren verstuurd worden naar groenlinks@noord-holland.nl. Ook voor vragen en/of meer informatie kun je ons via dit mailadres bereiken. De formulieren per post toesturen kan ook:

GroenLinks Noord-Holland
Paviljoenslaan 7
2012 JE Haarlem

We hopen van je te horen en zien uit naar een lijst vol toptalent!

Vriendelijke groet van de kandidatencommissie,

Ruud Grondel (voorzitter)
Daan Bos