Afdeling

De afdeling Hilversum/Wijdemeren is op 1 januari 2016 ontstaan uit een fusie tussen de afdelingen Hilversum en WIjdemeren. Binnen de afdeling is er nu een bestuur van 4 personen actief en zijn er twee fracties. De fracties opereren zelfstandig van elkaar in de beide gemeenteraden. Wil je weten wie er in het bestuur cq. de fracties actief zijn? Ga dan naar de pagina 'mensen'.

Hilversum

GroenLinks is ruim 25 jaar actief in de gementepolitiek van Hilversum. In al die jaren is er veel bereikt op het gebied van de bescherming van de natuur in en om Hilversum. Veel natuur is, mede door toedoen van GroenLinks, in veilige handen gekomen van het GNR. Daarnaast is op initiatief van oud Wethouder Wolf het stadspark "De Oude Haven" ontstaan. Een prachtige groene oase in Hilversum. Naast natuur en duurzaamheid heeft GroenLinks binnen Hilversum de speerpunten Cultuur en Mee doen. Wij staan voor een bruisende stad in het groen.

Wijdemeren

In Wijdemeren vormt GroenLinks samen met de PvdA een fractie. Deze gezamenlijke fractie heeft een eigen website waar je alles kunt lezen over hun standpunten.

Fotoimpressie fusievergadering Hilversum Wijdemeren.