Wie is Willemijn

Ik ben opgegroeid in 't Gooi (Huizen en Bussum) en na een uitstapje van een jaar naar Leiden, ben ik in 2008 tijdens mijn studie in Hilversum beland. Ik geniet hier van de natuur, maar zeker ook van alles wat het centrum te bieden heeft. Ik kom altijd bekenden tegen op straat en ga graag met vrienden een hapje eten of een drankje drinken op één van de vele gezellige plekken in Hilversum. Ook ga ik graag met een boek en een thermoskan thee naar de hei om lekker te ontspannen in de zon, of loop ik door het bos om tot rust te komen.

Hier sta ik voor

Gelijkwaardigheid vind ik erg belangrijk. Er wordt vaak nog te veel gedacht in 'ik vs zij' in plaatsvan 'wij'. Iedereen maakt een waardevol deel uit van onze maatschappij en zou zich daar ook thuis moeten voelen.

Duurzaamheid is goed zorgen voor de aarde. Wij hebben de afgelopen 250 jaar volop gebruik gemaakt van alles wat de aarde ons te bieden heeft. Helaas is onze vraag niet in balans met het aanbod. Daarom zullen we onze levensstijl moeten aanpassen en goed kijken hoe we onze samenleving inrichten, zodat de volgende generaties ook nog genieten van de wereld om ons heen.