Bij de ALV op 25 november hebben de 13 kandidaten die waren voorgedragen door de kandidatencommissie zich voorgesteld aan de leden. Daarna konden stemgerechtigde leden drie dagen lang hun voorkeurslijst aangeven tijdens het ledenreferendum. De uitslag van het referendum is bekend: de leden hebben het voorstel van de kandidatencommissie overgenomen. Marleen Remmers is gekozen als lijsttrekker. Samen met 19 andere kandidaten vormt zij het nieuwe team voor GroenLinks Hilversum bij de Gemeenteraadsverkiezingen 2022. In de lijst vinden we nog meer bekende namen terug, waaronder huidige fractieleden en mensen die ook in 2017 op de lijst stonden. Daarnaast zijn er een aantal veelbelovende nieuwkomers. De ALV heeft het bestuur mandaat gegeven deze lijst verder aan te vullen met opvolgplekken. Zij hebben zeven kandidaten toegevoegd, om zo een volledige kieslijst samen te stellen. Bart Heller, die momenteel wethouder is namens GroenLinks, is de lijstduwer.

Dit is de kandidatenlijst:

1. Marleen Remmers (V) (61)
  2. Sebastiaan Hexspoor (M) (34)
  3. Lex van Waarden (M) (49)
  4. Jim Verhoef (M) (30)
  5. Willemijn de Bruijn (V) (33)
  6. Reijer Lomans (M) (29)
  7. Jos van Drogen (M) (50)
  8. Haidar al Ibrahim (M) (33)
  9. Laurens Lubbers (M) (33)
  10. Auley Boermann (V) (22)
  11. Patriek Kerkhoff (M) (51)